ست کردن رنگ لباس

نویسنده: پیمان تبرایی | 11 دی 1400

همه ما در این مورد اتفاق نظر داریم که ست کردن رنگ لباس مهم‌ترین بخش لباس پوشیدن است. وقتی که از نحوه جفت شدن رنگ‌ها آگاهی کافی داشته باشیم، از استایل خود لذت می‌‎بریم و اعتماد به نفسمان بیشتر می‌شود.

رنگ‌های خنثی: رنگ‌های خنثی نسبتا ساده‌تر از رنگ‌های سرد و گرم هستند. سیاه، خاکستری و سفید رنگ‌های خنثی محسوب می‌شوند. میتوان از رنگ های خنثی در کنار اکثر رنگ های دیگر استفاده کرد و ترکیب های جذابی را بوجود آورد.

 

استفاده از رنگ های متوالی: رنگ‌های متوالی در چرخه رنگ کنار هم قرار می‌گیرند. برای ست کردن لباس به کمک این تکنیک کافی است از دو یا سه رنگ متوالی مانند نارنجی، آجری و شتری استفاده کنید. تیپ‌هایی که با استفاده از این تکنیک ست می‌شوند، ظاهر شیک و باوقاری دارند.

 

رنگ‌های گرم و سرد: رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، زرد، قهوه‌ای و … رنگ‌های گرم هستند. در مقابل، رنگ‌هایی مثل آبی، بنفش، سبز و … در دسته رنگ‌های سرد قرار می‌گیرند.

 

ست کردن رنگ اکسسوری و جواهرات
شاید هرکسی به این نکته توجه نکند؛ اما ست کردن اکسسوری‌ها بسیار اهمیت دارد. اگر کمربند چرمی‌تان با سایر بخش‌های استایل شما همخوانی نداشه باشد، ظاهر خوبی نخواهید داشت.

 

جدول ست رنگ لباس مردانه
رنگ‌های مکمل مناسب برای ست لباس مردانه را در تصویر زیر می‌بینیم. از این جدول می‌توان برای ست کردن شلوار و پیراهن استفاده کرد.

 

خیلی مطالب درباره رنگ و ست کردن داریم که به مرور روی سایت میان .

از این که تا پایان این مقاله همراهمان بودید ممنونیم.

نظرات و سوالات:

مطالب مرتبط

انواع پارچه

26 آبان 1401
مقالات
مشاهده مطلب

رنگ های ترند پاییز امسال

2 آبان 1401
مقالات
مشاهده مطلب

معرفی انواع شلوار مردانه و هر آنچه باید بدانید

2 آبان 1401
مقالات
مشاهده مطلب
پروفایل
ویرایش اطلاعات آدرس‌ها سفارش‌ها تغییر رمز عبور خروج از حساب