چند روش برای ست کردن شلوار اسلش

نویسنده: پیمان تبرایی | 11 دی 1400

شلوار اسلش در گروه شلوار‌های ورزشی یا اسپرت قرار داشته و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان موجود می‌باشد. جنس این شلوار‌ها معمولا کشباف بوده و در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع از این شلوار‌ها هم در خانه و هم در بیرون از منزل استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله با چند استایل جذاب برای استفاده از شلوار اسلش آشنا خواهید شد.

 

1.شلوار اسلش با تی شرت ساده

تی‌شرت های ساده یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن لباس هستند. اما هنگام انتخاب تیشرت به رنگ آن دقت کنید. تیشرت را میتوانید از همان تناژ رنگ شلوار یا یکی از رنگ های خنثی مثل مشکی طوسی یا سفید انتخاب کنید.

 

2.شلوار اسلش با هودی

 

شلوار اسلش خود را با یک سوئیشرت یا هودی بلند همراه کنید. این استایل راحت و برای موقعیت‌های مختلف مناسب خواهد بود. رنگ کفش خود را میتوانید با رنگ هودی  یا یکی از رنگ های مکمل آن انتخاب کنید.

 

3. شلوار اسلش با دورس

 

این ست اگر با رنگ های روشن همراه شود میتواند بسیار شاد و جذاب به نظر برسد. در انتخاب رنگ دورس میتوانید از تناژ رنگ شلوار اسلشتان استفاده کنید.

 

ممنون که تا اینجای این مقاله با ما همراه بودید ، سعی میکینم در مقالات بعد راجب نحوه ست کردن رنگ ها و و انواع استایل های مرردانه مطالب مفیدی در اختیار شما قرار بدیم.

 

 

نظرات و سوالات:

مطالب مرتبط

انواع پارچه

26 آبان 1401
مقالات
مشاهده مطلب

رنگ های ترند پاییز امسال

2 آبان 1401
مقالات
مشاهده مطلب

معرفی انواع شلوار مردانه و هر آنچه باید بدانید

2 آبان 1401
مقالات
مشاهده مطلب
پروفایل
ویرایش اطلاعات آدرس‌ها سفارش‌ها تغییر رمز عبور خروج از حساب